Zwroty i reklamacje

 

Zgodnie z obowiązującym prawem na terenie Polski i Unii Europejskiej, klient ma 14 dni
na zwrot zakupionego towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt,
należy skontaktować się z naszym biurem poprzez pocztę na adres biuro@trackery-solarne.pl.
Do przyjęcia reklamacji klient zobowiązany jest przedstawić:

# imię i nazwisko (nazwę firmy)
# adres e-mail lub adres do korespondencji,
# nr telefonu,
# numeru produktu,
# przyczynę reklamacji,
# datę zakupu i wystąpienia wady,
# dowód zakupu (faktura, paragon). 

Jeżeli nasza firma świadczyła również usługi montażu, wówczas w ramach weryfikacji
zgłoszonej reklamacji, nasz przedstawiciel skontaktuje się z Państwem w celu
umówienia spotkania i dokonania oględzin zgłoszonej wady.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl